trepojkarochentjej

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av åsa - 5 februari 2013 22:51

Det är vad jag gjort mellan soffsittningen idag  

Startat maskinen,

vek det torra,

hängde,

sorterade....

Men emellan kollade jag på bla familjen Annorlunda mm


Gjorde jättegod och superenkel kyckling till lunch.

En kycklingfile som jag la på philadephiaost och sen riven ost och sen in i ugnen.

Funderar på det till familjen i morn till middag.


Emma hängde med Ebba hem idag så henne såg vi inte förräns det var dags att äta duscha och sova.

Hon hade haft jättekul och var så nöjd  

 

Min tokfia  


Ludwig gick med en kompis hem, men han kom lagom till middagen, när Jörgen kom,

 så innan var det bara jag och Jonathan.


Klippte av min amaryllys och satte den i en vas.

Blev jättefint.

 


Jörgen åkte till ishallen, för det var vår tur att ha kiosken ihop med andra föräldrar.

När de små lagt sig gjorde jag en varm macka med makrill i tomatsås.

Mmm va gott det var. Drack te till  

 


Dax att stänga för idag  

Kram Åsa  


Ovido - Quiz & Flashcards