trepojkarochentjej

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av åsa - 30 januari 2013 21:42

Eller mammatid eller vad man vill kalla det.

Iaf så åkte jag och Ludwig till överby efter middagen.

Han hittade ett par blåa chinos och 4 tröjor.

Jättesnyggt alltihop.


Vi gick och tittade och pratade.

Mysigt att bara vara med ett barn själv ibland.
När vi kom hem fixade sig barnen.

Tittade lite på Bolibompa med Emma innan jag la henne.
Ligger nu i sängen och tittar på Mia på Grötö.
Tackar för idag.

På återseende.


Kram Åsa  


Av åsa - 30 januari 2013 10:10

Älskar vintern, men även jag kan tycka att det räcker nu.

Våren är VÄLKOMMEN!!!

Eller det kommer ju bara vara grisväder,

blött och smutsigt,

så det är väl bättre om snön ligger 2 månader till och sen får vi varmt och fint väder direkt.

I går efter jobbet hände ju inte något större här hemma.

Efter maten tog jag ett varmt bad, sen hängde vi i soffan resten av kvällen.

 


I morse när Emma var lämnad tog jag min promenad.

Känns som jag har en förkylning i kroppen, så avstår träningen idag....

Plockade lite när jag kom hem, hängde tvätten och startade nästa.

Satte på kaffe och satte mig här.

    

Nu ska jag göra paket av det jag sålt på tradera, som sen ska postas.

En sväng till mamma blir det innan Emma ska hämtas i skolan.

Hon ska ha med sig en kompis hem som inte har varit här innan.

Spännande!!!

Ha en bra dag!!!

Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards