trepojkarochentjej

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av åsa - 20 januari 2013 22:13

vaknade i morse och mådde som jag förtjänade - SUPERBRA!!!!

Gick upp och durschade, åt frukost och startade en maskin tvätt,

innan jag gick till min syster med familj, där barnen sovit i natt.

De var på väg in allihop efter de gått tipspromenaden precis när jag kom.

Gick med in och fick   och fina naglar.

Ida hade fått  nagellack när hon fyllde, som hon även målade Emmas naglar med.

    


Sen gick vi (under mkt protest) hem och åt lunch.

Tände upp denna fina som var en av presenterna Jörgen fick i går.


Jesper och Ida kom sen och åkte i backen med barnen.

Sandra & Daniel kom de med efter en stund.

På med kaffet och barnen fick en glasspinne.

Firade Jörgen och Ida som båda fyllde i onsdags.

När de gick dök barnen i badet och jag hängde 2 maskiner tvätt och bakade pizza.

Sen har jag bara slöat och funderar på att knyta ihop säcken för i dag.

Kram Åsa   

Av åsa - 20 januari 2013 15:58

Lovade visa dukningen till gårdagens fest.

Färgerna gick i brunt & grönt.

Det var ju ingen märkvärdig dukning, men gillar när det är färgtema.

 


Kram Åsa  


Ovido - Quiz & Flashcards