trepojkarochentjej

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av åsa - 13 januari 2013 18:30

   I går förmiddag hade vi en slapp, mys, busdag här hemma.  

Emma kom inte ur pyamasen färrän vi ätit lunch. Mysigt att ha såna dagar ibland....

   


Ludwig var ute och tog lite luft, som han sa.

 


Jag bytte gardiner i vardagsrummet och Emma hjälpte mig att piffa efteråt, så det blev riktigt snyggt.

 

Efter lunch åkte Rasmus till sin pappa och jag körde de små till pappa, där de sov inatt.

Catrin hämtade upp mig och vi åkte hem till henne och förberedde för vår årliga tjejfest, som vi har när våra män är på sin skidresa.

Vi blev 10 goa tjejer som hade en mysig kväll med go mat och en massa gottigheter efteråt  


I morse låg jag kvar en stund och njöt av tystnaden....

Tog en dusch och åt frukost innan Emma och min pappa kom och hämtade mig.

Hockeycup för Ludwig....

Nedsläpp kl 12.

I de 2 första matcherna gjode han 5 mål!!!!

 


Dem vann de, men sen spelade de en internmatch och då gick det inte lika bra, men då var benen som gummi på barnen. De har spelat jättebra allihop  

Internmatchen kom Jörgen med morfar och Maritha och tittade.

Vi köpte med pizza/sallad som vi mer eller mindre vräkte i oss.....

Sen spelade vi kort alla 4.

Ludde gick och gjorde annat och vi spelade spel.

Emma hämtade ett paket som hon fick på jul med att man kan göra egna klänningar till Barbie, som hon gjorde alla 3. De blev jättefina.


Börjar bli dax att fixa kvällsmat till de små liven  


Var rädda om varandra

Kram Åsa




Skapa flashcards