trepojkarochentjej

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av åsa - 11 januari 2013 22:12

Tog en go dusch innan jag åt frukost med Rasmus.

Han stack till skolan och jag fixade mig.

Catrin och Joel hämtade mig. Vi åkte till Elisabet för fika och en massa trevligt snack.

Kul att gå husesyn när man kommer till någon man inte varit hos tidigare.

De har ett jättemysigt hus en liten bit ut på landet.


När Rasmus och Ludwig kommit från skolan åkte jag och handlade och hämtade Emma på fritids.

Vi åt mellis innan jag och Emma & Ludwig åkte in till Vänersborg och gick på bio.

Testade att göra ett bröd i mickron i morse och nu gjorde jag varm macka på det.

Kalasgott!!!

Killarna vill ha det till frukost i morn, men Emma vägrade smaka  

     


Äntligen fick vi sett Sune i Grekland!!!

 


Tyckte den var helt klart sevärd.

Det började krypa i Emma efter 1 timme. (Den är ca 1,5)


Sen åkte vi hem och gjorde taccos med grillad kyckling.

Tycker det är godare.

Soffmys resten av kvällen.

Nu är det bara jag och Rasmus kvar, men tror inte jag hänger i så länge till.

I morn är det tjejfest  


I går kom ett paket till Emma, från Draken & Juvelen.

Hon blev jätteglad. Det låg en vårjacka och en mössa i paketet, som han testade efter maten i kväll.

Hon provade och speglade sig , sen ropade hon till mig i köket

-Mamma kom och ta kort på mig!!!!

Trollungen min    

 


 

Kram Åsa  

  


Ovido - Quiz & Flashcards