trepojkarochentjej

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av åsa - 9 januari 2013 21:36

Har äntligen fixat ett batteri till min bärbara dator  

Hörde i en butik i höstas, men det var rena rånet.

Hittade nu på en hemsida för nästan ½ priset inkl frakt.

Dessutom låg batteriet i brevlådan efter 2 arbetsdagar  

I går var jag ledig.

Tog en goe promenad efter Emma var lämnad i skolan.

Röjjde köket, startade diskmaskinen, började rensa i Emmas garderob.

Åt tidig lunch innan jag åkte till Överby.

Skulle bara byta en tröja som Jörgen fick i julklapp, men när jag kom in var det ½ reapriset på mycket.

Hittade 2 ziptröjor till Ludde, Björn Borgkalsonger, presenter till barnens kusin som fyller snart.

Kalsongerna funderade jag på länge,, men 4 par för 99:-   

Kände mig helnöjd när jag gick därifrån.

Jenny ringde och kollade vad jag hade för mig. Hon skulle till Johanna och köka lunch, så jag hängde på.

Drack kaffe och en massa tjöt    

Fick en go energipåfyllning. Tackar för det.

Åkte sen hem och la mig på soffan en stund i väntan på att Ludwig skulle komme från skolan.

Sen gjorde jag ett ärende innan middagen skulle lagas.

Brnens kusin Tyra blev stor tjej igår - 6 år!!! 

 GRATTIS!!!  

     


I dag jobbade jag dagtur igen.

Hämtade Emma på fritids. Ludwig gick med en kompis efter skolan.

Började direkt med maten, eftersom ludwig hade hockeyträning i kväll.

Satte barnen i jobb, med att vika tvätt, duka mm.

Körde Ludwig till träningen, gjorde ärenden, åkte sen hem och vek massor med tvätt från i går....

En dusch, sen kraschade jag i soffan, men inget att titta på så jag kollade fejjan och några bloggar ist.

Dax för spikmattan och boken en stund innan John Blund kommer förbi.

Kram Åsa  


Ovido - Quiz & Flashcards