trepojkarochentjej

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av åsa - 5 januari 2013 23:05

Och snart måndag och rutinerna återvänder till stugan igen.
Vaknade vid 9. Då vaknade Emma som under natten krupit nere mellan oss.

Vi låg kvar ca 1 timme o h gosade och busade. Emma tog en dusch och sen gjorde vi frukost.
Efteråt drack vi kaffet i soffan medans Emma byggde legot hon fick av moster med familj i julklapp.


När Ludde kom hem åkte vi till överby, där Emma köpte sig en surfplatta för sina egna sparade pengar.
Oj oj vilken lycka!!!
Kaffe i uterummet hos pappa & Maritha. Det är så mysigt att sitta där ute.

Köpte med en bukett tulpaner som pappa satte på bordet där ute.

Höjde mysfaktorn ytterligare.


Gjorde middag när vi kom hem, som idag blev fisk med äggsås.
Tog sen årets första joggingrunda, som blev ca 3,5 km.

Känns så gott i kroppen efteråt. Är nöjd med mig själv!
Efter duschen hoppade jag i myskläder och mös med resten av familjen i soffan.
Nu ropar kudden på mig.

Har sovit helknasigt sen nyårsnatten....
Kram Åsa

Av åsa - 5 januari 2013 16:16

Jag har gått och blivit kär..... eller det har jag varit ett tag i denna kläningen till Emma.

 

Jag tycker den är supersnygg, enkel men ändå har den det.

Skulle vilja ha tag i en i cl 140.

Om det är någon som hittar en så rop HÖGT!!!!

Ny eller bättre beg gör inget bara den är i fint skick.

Tänker den till sommaren  


Kram Åsa  


Ovido - Quiz & Flashcards