trepojkarochentjej

Alla inlägg den 21 december 2012

Av åsa - 21 december 2012 19:35

När Emma var lämnad i skolan i morse tog jag min lilla runda. Hemma satte jag på kaffe som jag njöt av när jag läste bloggarna jag följer.
Skrev etiketterna till julklapparna.
Gick för att hämta Ludde och Emma men kom hem med bara Ludwig. Emma gick med Jesper och lekte hos dem.
Han satte sig och spelade tvspel en stund medans jag gjorde ischoklad.
Satte mig sen och virkade klart matta nr 2.
Ludwig kom och la en patiens(?).
Gjorde sen biffar i ugnen till middag.
Nu är det fredagsmys för hela slanten.
Kram Åsa

Av åsa - 21 december 2012 10:31

Jiiippiie!!!  

Så mysigt  

Ja jag gillar snön   


Sitter och laddar för att gå och skriva julkappsetiketterna till alla inslagna klapparna.

I går hade vi kalas för mig.

Vi fikade med pepparkakstårtaoch chokladtårta.

Fick många fina presenter av min kära familj

Detta fick jag av mina goa barn

 

Rasmus och Jonathan köpte lyktorna, Emma hade gjort tomtarna och Ludwig hade gjort flaggan och "senapskniven" i slöjden.


 

Tack allihop


Har en liten plan om att göra ischoklad sen.....

Ja vi får se, men nu ska jag skriva så pennan glöder.

Ha en fin dag i snön

Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards