trepojkarochentjej

Alla inlägg den 18 december 2012

Av åsa - 18 december 2012 16:01

Vi blev båda nöjda med klippningarna  

Emma tog han bara topparna på, medans jag fick en ny frilla  

Ni får ta mig som jag är osminkad och trött.

     

     


Vi mötte upp Ludwig och Filip som pep in och spelade, så dem har jag inte sett mycket av.

 

Snart middag innan vi tar en tur till Åsaka   för att titta på ett ...

Spännande  

Kram Åsa

Mys

Av åsa - 18 december 2012 12:12

Sitter och dricker en kopp kaffe innan det bär iväg till frissan. Både jag och Emma ska bli snygga inför jul och kalas.
I morn blir det skola för henne igen. Skönt att den kruppaktiga hostan gav med sig. Nu är det vanlig förkylning och en piggare tjej.
I morse var hon hemma med Jonathan tills jag kom hem. Skönt med stora syskon som tar så bra hand om de små.
Kram åsa

Skapa flashcards