trepojkarochentjej

Alla inlägg den 17 december 2012

Av åsa - 17 december 2012 16:00

Testar att göra ett tidsinställt inlägg


Efter luciafirandet i fredags gjorde jag några ärenden.

Hade kameran med mig, så jag stannade och tog några härliga vinterbilder.

       


Kram Åsa

Av åsa - 17 december 2012 09:44

I torsdags kväll var det Ludwigs klass som firade lucia i matsalen på skolan,

med luciatåg och glögg och pepparkakor efteråt.

     

Hela familjen var med och tittade.

     


Vår egen tomtefar  

 


Fredag morgon var det Emmas klass som även de var i matsalen.

   

Jörgen åkte tilbaka till jobbet direkt de sjungit färdigt men jag och Rsamus gick med och fikade i klassrummet.

 

 

 Körde sen Rasmus till hans skola.


Idag har jag Emma hemma. Hon har ont i halsen snuvig och hostar som en skällande hund  

Känns som det blir mest mys innan jag åker och jobbar i eftermiddag.

Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards