trepojkarochentjej

Alla inlägg den 1 december 2012

Av åsa - 1 december 2012 19:56



Nu sitter jag och mannen och våra små troll och tittar på filmen Lorax på nya hemmabion.
Filmen verkar helt ok om ni frågar mig.

Barnen är helt fångade....

Det var bara jag och Emma som gick ut i eftermiddags.

Vi var i backen på baksidan och körde snowracer.

Kallt men annars helt underbart.


Emma gick ut en gång till med Ludwig senare.
Hon är jättenöjd med overallen. Tycker den är jättesnygg.

Får bara inte glömma namna den innan skolan på måndag.....
När vi kom in bakade vi 2 mjuka pepparkakor.

En ska jag ha med mig till jobbet imorn, där vi ska ha julfest.

Den andra får familjen adventsfika med hemma.
Kram Åsa

Av åsa - 1 december 2012 13:42

En underbar vinterdag bjuder 1 december på i år.
Åkte från jobbet med en huvudvärk from helll!!!
Hemma hade min underbara familj börjat adventspynta.
Satte mig och pratade med Jörgen och Emma en liten stund.

Sen en dusch och så la jag mig på soffan medans Jörgen och Emma åkte till överby

och köpte overallen jag hängde undan åt henne i går.
De köpte även vita julstjärnor till köket.
Gardinerna i köket och vardagsrummet är nu bytta.


Festar till det med must och en frömacka innan jag hår ut i det underbara vädret med Emma och Ludwig.
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards