trepojkarochentjej

Direktlänk till inlägg 30 november 2012

Jag är så glad

Av åsa - 30 november 2012 13:09

Snön verkar bli kvar över 1a advent i alla fall  

Så mysigt, och roligt för barnen som gärna är ute.


I morse när jag lämnat Emma,

åkte jag och skrev på pappren för anställning som persolig assisten där jag har vickat sen efter semestern.

Känns otroligt skönt att det blev som jag ville  

Sen fick jag kaffe och en mycket trevlig pratstund hos en mkt god vän innan ett race på Överby.

Hämtade Emma och åkte hem. Fixade lunch till mig och hon kröp upp i soffan och tittade på film.

 

De hade varit ute på skolan.

Hon var så härligt rödrosig om kinderna  


Har fyllt på fågelmaten med så de klarar sig en stund.

 


Sprakar så mysigt i spisen  

Funderar på vad barnen ska få till mellis innan de sticker ut i backen....

Får fråga vad de är sugna på.

Ska packa väskan med. Jobbhelg på g  

I morn har jag tänkt adventspynta och mysa  

Kram Åsa



  

 
 
Ulle

Ulle

30 november 2012 22:36

Men åh vad kul, grattis! Det känns alltid skönt att ha en anställning. :D Ha en fin adventshelg!

Kram!

http://julam.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 31 oktober 2013 22:28

Skriver nu mitt sista inlägg här. Flyttar fr.o.m. i morn till loppi.se/trepojkarochentjej Hoppas du hänger med dit. I går va jag och Emma och gjorde några ärenden. Sen hade vi hemligt uppdrag på eftermiddagen. Var även på ännu en husvisning, ...

Av åsa - 29 oktober 2013 22:27

Äntligen är barnens höstlov här. Barnen är glada att få vara lediga. I går lekte Emma och Jesper hela dagen. När vi satt och åt middag säger Emma plötsligt att hon har ont i halsen och är varm i pannan. Jajjemän... 38,5. Hade inte märkt någo...

Av åsa - 28 oktober 2013 10:08

En härlig helg till ända. I lördags var det städdag här i området, men med det vädret som var gick det snabbt. Det blåste och regnade på tvären... Emma lekte med Jesper, först här och sen kickade de hem till honom. Vi var på husvisning, men de...

Av åsa - 26 oktober 2013 10:39


Vilket busväder det bjuds på i dag.... Regn och blåst. I går gjorde jag ärenden på förmiddagen. Va även på jörgens jobb med fika på deras 11fika. Hämtade Emma som hade med sig Max hem. Ludde hade med sig Filip och Viktor. På kvällen körd...

Av åsa - 24 oktober 2013 18:50

Sitter i badrummet med Emma som badar, men inte som alla andra... Har fortsatt virka. Vem kunde tro annat? Är på tredje mössan nu. Jättekul. Ludwigs Goblinsmössa är färdig och han är jättenöjd. Kul. Har redan bestämt vilket mönster det blir ...

Skapa flashcards