trepojkarochentjej

Direktlänk till inlägg 20 november 2012

Julklappar

Av åsa - 20 november 2012 15:03

Har du börjat med klapparna?

Jag har börjat så smått.

Köper när jag hittar nåt som passar till en viss person.

I morse tog jag en cykeltur till Netto, som visade sig vara 9,2 km fram och tillbaka.

Kändes skönt  

Vädret är ju lika grått som asfalten....men piggnade till en stund iaf.

Hade sett en sak i reklamen som jag ville ha, men det hade de inte fått in än.

Köpte däremot några julklappar  

Har en Ullaredsresa runt hörnet med.

Hoppas då att det mesta ska bli klart.


Tog en goe dusch och hoppade i min jumpsuit och kröp upp i soffan och åt bärpaj  

 och tittade på Solsidan från i söndags.


Fixade mig sen och tog en tur till Ladan.

Hittade ett sött hjärta som hänger i hallen på fönstret.  


Hämtade upp Emma och Ludwig på skolan.

Jonathan var redan hemma när vi kom.

De hade slutat tidigre.

Vi åt mellis ihop  Så mysigt  

Emma tog sen ett bad och Jonathan gick ut med en kompis.

Ludwig sitter nu med sin matteläxa och Emma kollar film.

 

Han är jätteduktig  


Ska snart dra igång middagsfixet.

Sen ska jag och de små åka till Jenny, där vi ska ha en träff med "Lodisarna"

Ser fram emot att träffa dem igen.

Känns konstigt när man jobbat ihop och träffats varje dag och sen bara träffas ibland.

Känns inget kul  

Det är ju skillnad om man själv väljer att byta arbete.

Nu har jag ju kommit till ett jättebra ställe, men alla har inte fått det lika bra....

Kram Åsa  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 31 oktober 2013 22:28

Skriver nu mitt sista inlägg här. Flyttar fr.o.m. i morn till loppi.se/trepojkarochentjej Hoppas du hänger med dit. I går va jag och Emma och gjorde några ärenden. Sen hade vi hemligt uppdrag på eftermiddagen. Var även på ännu en husvisning, ...

Av åsa - 29 oktober 2013 22:27

Äntligen är barnens höstlov här. Barnen är glada att få vara lediga. I går lekte Emma och Jesper hela dagen. När vi satt och åt middag säger Emma plötsligt att hon har ont i halsen och är varm i pannan. Jajjemän... 38,5. Hade inte märkt någo...

Av åsa - 28 oktober 2013 10:08

En härlig helg till ända. I lördags var det städdag här i området, men med det vädret som var gick det snabbt. Det blåste och regnade på tvären... Emma lekte med Jesper, först här och sen kickade de hem till honom. Vi var på husvisning, men de...

Av åsa - 26 oktober 2013 10:39


Vilket busväder det bjuds på i dag.... Regn och blåst. I går gjorde jag ärenden på förmiddagen. Va även på jörgens jobb med fika på deras 11fika. Hämtade Emma som hade med sig Max hem. Ludde hade med sig Filip och Viktor. På kvällen körd...

Av åsa - 24 oktober 2013 18:50

Sitter i badrummet med Emma som badar, men inte som alla andra... Har fortsatt virka. Vem kunde tro annat? Är på tredje mössan nu. Jättekul. Ludwigs Goblinsmössa är färdig och han är jättenöjd. Kul. Har redan bestämt vilket mönster det blir ...

Skapa flashcards