trepojkarochentjej

Alla inlägg den 24 september 2012

Av åsa - 24 september 2012 14:11

I lördags morse körde jag Ludwig och Emma till deras faster där de sov till i går.

Jag åkte sen och jobbade några timmar. Sen hämtade jag upp Jörgen och åkte på fest hos hans chef.

God mat och trevligt umgänge   

Vi hämtade Rasmus hos en kompis på vägen hem.

Fick sovmorgon till 10 utan att bli väckt av någon för att det ska frågas något. Riktigt härligt.

Efter frukost och en goe dusch åkte vi för att hämta baren och tog en kaffe.

Barnen var helt slut. Ludwig satte på en film och la sig på soffan, men den filmen passade inte Emma så jag la mig på vår säng och läste för henne, medans Jörgen gjorde mat.

Efter maten tittade vi på en film tillsammans.

   

Körde Rasmus till sin pappa på vägen till jobbet.

I gårkväll på jobbet började jag på nästa matta  

 


I morse åkte jag direkt till Sportlife och körde en sväng i gymmet och solade.

Drack   när jag kom hem och kikade runt lite på nätet.

ÅKte till Netto och köpte en blomma som jag var till kyrkogården och lämnade hos Hugo  , barnens kusin som skulle blivit 12 år i dag. Han är oändligt saknad  

Köpte även gardiner med pippimönstret till vardagsrummet. Ska sätta upp dem i morn och putsa fönstren har jag tänkt mig. Blev även ett par likadna vantar, men blåa.

Nu ska jag fixa mig och åka tillbaka till jobbet. Blev bara en mellanlandning hemma idag....

Ha en fortsatt bra dag

Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards