trepojkarochentjej

Alla inlägg den 21 september 2012

Av åsa - 21 september 2012 20:32

I morse när jag kom hem från jobbet tig jag in ved och dammsög ur spisen innan jag åt frukost med Jonathan.
Körde han och 2 kompisar till Slätthult där de orienterade.
Tände i spisen och pratade med Rasmus innan han stack iväg till skolan.
Tog en varm dusch och satte mig framför spisen och virkade på mattan.
Tvättade några maskiner....
Hämtade Jonathan och kompisarna igen. De var blöta om fötterna men nöjda.
Åt lunch och la mig sen på soffan innan jag hämtade Emma på fritids.
Drack kaffe med Jörgen och pratade lite. Sen packade vi badväskorna och drog iväg till Sjuntorps simhall.
En bra början på fredagsmyset.
Köpte med oss sallad och pizza på hemvägen.
Rasmus åkte hem och dukade och tände ljus.
Sen har vi bara slöat i soffan.
Nu ska de små krypa i säng. Tonåringen får vi vänta några timmar till på skulle jag tro.
Många kramar Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards