trepojkarochentjej

Alla inlägg den 17 september 2012

Av åsa - 17 september 2012 15:03

I går var det en lugn dag, vilket var skönt  

Gick inte utanför dörren.....

Tvättade, vek tvätt, rev mera lakan till mattan och till en annan som jag ska göra efteråt.

Fick väldigt bra hjälp att rulla ihop till en boll.

 

Virkade några varv....

Under tiden jag virkade satt Emma med sin pysselbok och grejjade.

 

Jörgen hade kört Ludwig till hockeyträningen och köpt tape till klubborna.

Han hjälpte Emma att fixa hennes.

 


Senare kom morfar och drack kaffe.

Precis när barnen la sig kom även Maritha, som hade jobbat.

Fixade pizza som vi åt.

Jonathan kom hem och visade kort för oss alla från resan. Roligt att se hur de hade det  


I dag tog jag en go promenad efter jag lämnat Emma i skolan. Ca 5,6 km.

När jag kom hem blev det så klart   

Cyklade en snabbis förbi affären för att fylla på bla frukt & mjölk.

Kusin Jesper följde med oss hem i dag.

Har knappt sett barnen idag. De leker jättebra, vilket de iof oftast gör   

Jag har rivit mera lakan, så jag kan få klart mattan....

Ludwig satte sig med matteläxan direkt han kom hem.

 

Ska snart ta mig en dusch, sen göra middag.

Ha en fortsatt bra dag.

Kram Åsa

    

Ovido - Quiz & Flashcards