trepojkarochentjej

Alla inlägg den 13 september 2012

Av åsa - 13 september 2012 21:08

I morse på väg hem efter jobbet hoppade jag in på maxi och handlade. Plockade in det och åt sen frukost.
La mig på soffan och stensomnade. Blev väckt av telefonen efter ca 1,5 timmes välbehövlig sömn.
Gick upp och fixade mig och åkte tillbaka med pappas bil fick kaffe hos Maritha idag med.
Cyklade och hämtade Emma på skolan.
Hon satte sig vid laptoppen och tittade på korten från ALV. Jag åt min lunch.
Jonathan ringde och kollade om vi va hemma, så kom de hit en sväng.
I natt kom de hem från turkiet. De var där med sin pappa och familj 1 v.
Gjorde pannbiffar när de åkte. Sen åt jag och barnen innan Jörgen kom hem.
Jag körde Ludde till hockeyn och sen tillbaka hem och hämtade de andra för att göra göra ett ärende. Hann med ett jättesnabb titt in till Severinsons innan vi hämtade Ludwig igen.
Rasmus kom och visade en massa foton från resan. Jättekul att se hur bra de haft det.
Nu ligger mina små och sover sött och jag tittar på Nya Landgång.
Kram på er alla /Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards