trepojkarochentjej

Alla inlägg den 7 september 2012

Av åsa - 7 september 2012 20:23

Tog en tur till överby innan jag cyklade och hämtade Emma.
När vi kom hem frågade vi Madde om hon ville ha te. Medans jag fixade kaffe och te gick Emma med Madde och Elvin till skolan och mötte Ludde och Filip.
Satt ute och njöt i solen.
Fixade sen mellis..... Smoothie, vad annars. Barnen har helt snöat in i smoothien.
När Jörgen kommit hem åkte vi alla och gjorde ett ärende.
Jörgen fixade taccos och jag började förbereda för i morgon. La fram kläderna. Efter maten fixade jag matsäcken.
Tog en lååång dusch inna jag landade i soffan.
Sov gott alla goa.
Kram Åsa

Av åsa - 7 september 2012 09:49

Emma modellade lite i morse innan hon gick till skolan   

Hon har kläder från drakenochjuvelen.se på sig. Jättefina kläder med det lilla extra.

     

Ludwig packade sin väska, som han brukar göra   

 


Ovido - Quiz & Flashcards