trepojkarochentjej

Alla inlägg den 5 september 2012

Av åsa - 5 september 2012 21:16

La mig med ont i halsen i går och var inte ett dugg bättre i morse. Lika trött som när jag la mig i går med. Blä.
Cyklade iaf och lämnade Emma. Plockade ur diskmaskinen medans kaffet rann ner.
Satte mig och läste tidningen och drack dagens första kopp.
Satte mig vid datorn och kollade vinterkläder till barnen....
Sorterade tvätt innan jag cyklade och hämtade Emma i skolan. De hade inte slutat när jag kom så jag gick in de 10 min som var kvar. Hon såg mig inte direkt utan blev rätt paff.


Vi cyklade till Jätten och handlade lite och hämtade ett paket.
Tog ett varv med gräsklipparen när vi kom hem. Försökte även få igång trimmen, men icke.
Gick in och fixade fika som vi njöt av i uterummet när Ludwig kommit hem.
Vek mer tvätt och bäddade sängarna som jag drog ur sängkläderna ur i morse.
Efter maten cyklade Ludde till träningen.
Jag spelade kvartetten med Emma.


Riktigt kul att spela spel med barnen.

Nu har jag så mycket mer ork och tid till det.
Nu är det soffan och mys med min älskling en stund.
Kram Åsa




Ovido - Quiz & Flashcards