trepojkarochentjej

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av åsa - 28 augusti 2012 21:27

I morse när jag kom hem var jag rätt mör.

Satte mig vid datorm. Surfade runt lite och åt frukost samtidigt.

Hittade en ryggsäck i samma tyg som overallen i inlägget innan.

Den finns i 2 färgkombinationer.

   


La mig sen på soffan där jag somnade och vaknade efter 1,5 timmar. Det var verkligen behövligt.

Tittade på ensam mamma söker och åt lunchen i soffan.

Tog en goe dusch innan jag cyklade till skolan och mötte barnen.

Efter de ätit mellis satte sig Ludwig en stund vid datorn och jag spelade spel med Emma.

Jonathan åkte till kyrkan. Han börjar nu läsa konfirmation.

Ludwig kom och var med oss och spelade ett Legospel.

   

Ludwig gick sen till en kompis och Emma kollade på en film.

Jag vek tvätt, hängde mer, tog en vals med snabeldraken.

Började med maten, men Jörgen fick sköta grillen.

Efter maten åkte vi till mamma och hälsade på och sen åkte vi till ÖB och handlade en del brahasaker som tvättmedel, diskmedel, mm

Barnen la sig och vi landade i soffan.

Svärföräldrarna kom förbi en snabbis   

Nu ska vi krama kudden vi med

Kram Åsa


Av åsa - 28 augusti 2012 11:36

eller inte.... till Emma i år.

Det är frågan men jag har iaf hittat en som jag tycker är supersnygg!!!  
 

Vad tycker ni?

Har inte sett den i butik än.

Vet ni någon butik som har den tar jag gärna emot tips   

Sen får vi se hur det blir.
Kram Åsa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards