trepojkarochentjej

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av åsa - 23 augusti 2012 13:38

När jag lämnat av Emma på skolan cyklade jag förbi affären för en liten komplettering.
Solen sken och vinden ven.... Jättebra torkatvättenväder tänkte jag och hängde ut tvätten när jag kom hem.
Gick in igen och hällde upp kaffe åt mig. Vänder mig om och tittar ut. Då regnar det samtidigt. Bara att springa ut och hämta in tvätten igen. Snopet är det minsta man kan säga. Sen har vädret varit helknas hela dagen.
Jag har iaf kört några maskiner tvätt och röjjt i skåpet i hallen där Emmas & Ludwigs jackor mm hänger så nu är det jättefint där. En annan dag ska jag ta deras lådor med vantar och mössor mm. Där har jag tänkt byta ordning lite. Får se hur det blir.
Blev trött efter lunchen så en powernap på soffan blev det ;)
Hämtade nyss in posten. Där låg ett paket med en jättefin po.p jacka till Emma som hon ska ha i vinter.
Nu ska jag dricka kaffe och läsa lite innan det är dax att packa ihop för ett jobbpass. Blommorna ska få vatten och lite omvårdnad med.
Ha en bra dag.
Kram Åsa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards