trepojkarochentjej

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av åsa - 22 augusti 2012 21:51

En lugn och härlig morgon här hemma idag med.

Efter jag lämnat Emma mötte jag upp min syster. Gjorde ett ärende innan vi cyklade till Gamle Dal. Tog en tur in i skogen och kollade, men kom ut tomhänta. Ingen svamp där inte......

Cyklade vidare på kärlekens stig.

När vi kom hem igen hade vi cyklat nästan 2 mil   

Efter duschen åt jag lunch och kollade på ensam mamma söker, drack en stor kopp kaffe.

Cyklade i regnet och hämtade Emma.

När vi kom hem tittade hon på Ronja och jag läste några bloggar.

   

När Jesper slutat skolan kom han och syrran hit.

Fixade mellis åt barnen och kaffe åt oss vuxna.

 

Emma följde med dem hem och lekte.

Själv började jag med middagen som i dag blev fisk med äggsås.

Efter maten cyklade jag och hämtade hem Emma.

Gjorde en rabarberpaj som vi åt med vispad grädde. Gjorde även rabarberisglass.

   


Sen läste jag en bok för Emma.

Ludwig tog en dusch, för han och Jörgen sprang spåret medans jag gjorde pajen.

Han la sig sen och läste.

Sumerar en bra dag med mycket mys.

Ska snart krypa i säng och ladda för morgondagen.

   Kram Åsa


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards