trepojkarochentjej

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av åsa - 21 augusti 2012 21:19

Fick upp barnen och iväg dem till skolan i morse utan problem.

Efter jag lämnat Emma gick jag en kort sväng, för att sen gå hem och dricka kaffe och surfa runt lite.

Hämtade upp Madde och Elvin för en promenad till returen för att kolla om det var något att ha. Jag hittade inget, men Madde fyndade.

Avslutade sen med te på altanen i   

Åt lunch innan jag gick och hämtade Emma i skolan.

Jag gick och hon cyklade och hämtade ett paket, sen vidare till 2 olika lekplatser,

 

 


även en sväng förbi Jörgens jobb.

De hade lunchrast så de kom ut med kaffe i högsta hugg  

Emma hjälpte han att höja sadeln på cykeln. Hon har visst växt en bit igen  

   

När vi kom hem igen klippte jag gräset.

Efter melliset tog vi fram vattenspridaren.

Baren sprang en bra stund.

 

Jag sprang bara några gånger, men det var skönt efter gräsklippning och alla promenader.

Fixade kaffe tills mitt    kom hem.

Satt på altanen och pratade en stund.

Han började med maten och jag att ta bort all is som vi fått i kylen, diskade ur alla lådor, hyllor mm.

Barnen badade och satte sig sen vid tvn i väntan på maten, som vi åt i uterumme.

Läste sen för Emma som var jättetrött och stensomnade direkt jag gick därifrån.

Ludwig gick upp och läste själv.

Är själv lite seg så jag tror jag kommer somna gott snart jag med.

Hörs i morn

Kram Åsa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards